Young Zerka - Desire

Young Zerka - Desire

@ONIMA - http://smarturl.it/ONIMA
Stream and Download: https://music.onima.co/Desire


Young Zerka - Desire
Lyrics: Young Zerka & Alandy
Produce: Alandy

Desire.

Hey ouuuu
You give me desire
Oh yeah yeah
Under my skin
It burns like fire
With passion and sin

You give me desire
Oh yeah yeah
Under my skin
It burns like fire
With passion and Sean

No one loves you
No one loves you like I do
And I ma be there
I ma be there just for you
You ma precious
You ma precious
You ma precious

You ma precious
You ma precious
You ma precious

But under the moon light
You hold me tide
Never been lonely
Been lonely


You give me desire
Oh yea yea
Under my skin
It burns like fire
With passion and sin

You give me desire
Oh yea yea
Under my skin
It burns like fire
With passion and Sean

No one takes me higher like you do
Ahaaaaa
A summer breeze makes me feel confused

Well under the moonlight
You hold me tide
Never be lonely
Be lonely

You give me desire
Oh yea yea
Under my skin
It burns like fire
With passion and sin

#desire #onima #youngzerka #alandy

YoungZerkaDesire

Post a Comment

0 Comments